Sådan kontaktes ProSwimwear

Hvis du leder efter hjælp til et produkt eller har en forespørgsel vedrørende en ordre, er der en række måder, hvorpå du kan komme i kontakt med os. Vi tilstræber at håndtere hver enkelt forespørgsel på en effektiv og rettidig måde.

Telefon: +44 1278 550640

Vores phonelinesare åbner kl. 9.00 - 17.30 GMT mandag til fredag (undtagen helligdage).
Nogle gange kan vi opleve travle perioder, hvor vi ikke kan besvare dit opkald så hurtigt som vi gerne vil.
I disse ekstreme omstændigheder og for udeblivende henvendelser er du velkommen til at forlade en besked, og vi vender tilbage til dig hurtigst muligt.

Email

send venligst e-mails til help@proswimwear.dk

Når du modtager din besked, modtager du et automatisk svar for at bekræfte, at det er blevet leveret sammen med et personligt tildelt ID-nummer.

Vi tilstræber at komme tilbage til alle e-mails inden for 24 timer.

Online kontakt Form

Du er velkommen til at udfylde formularen "Kontakt os" på kontaktsiden , hvor et af vores kundeserviceteam vil være mere end glade for at hjælpe dig med dit spørgsmål.

Vælg venligst hvilken afdeling dit spørgsmål vedrører, enten vores "Kundeservice" eller "Returnings Team" ved hjælp af dropdown menuen. Dette sikrer, at din besked bliver leveret til det rette hold og behandles hurtigst muligt.

Put venligst så mange detaljer som muligt sammen med eventuelle ordrenumre eller billetnumre, du tidligere har fået i kommentarfeltet.
En af vores venlige medarbejdere vil vende tilbage til dig via telefon eller e-mail for at besvare din henvendelse!

Post Adresse

ProSwimwear Ltd, Unit 1 Plum Lane, Dunwear, Bridgwater, Somerset, TA6 5HL, Det Forenede Kongerige.

(toppen af siden)



 

Leveringsmetoder

Leveringstider estimeres ved kassen, leveringsomkostningerne beregnes ud fra vægten af de bestilte produkter.

(toppen af siden)


 

Kan jeg spore min ordre?

Vi e-mailer dit sporingsnummer, når din ordre er sendt.

(toppen af siden)


 

Skal jeg logge på min levering?

Ekspresordrer via DHL skal underskrives ved levering / indsamling.

(toppen af siden)


 

Kan jeg bruge en anden leveringsadresse?

Hvis du vil have at vi sender varen til en anden end din registrerede faktureringsadresse, skal du blot markere feltet (når du tjekker ud) og udfylde adressedetaljerne. Desværre kan PayPal brugere og udenlandske kunder kun få tilsendt til deres registrerede faktureringsadresse. Disse begrænsninger er online bedrageribeskyttelsesforanstaltninger udstedt af banksamfundet og er uden for vores kontrol.

(toppen af siden)


 

Hvor lang tid tager leveringen?

Levering tager normalt ca. 2-5 arbejdsdage afhængigt af leveringslandet, leveringstiden vil blive bekræftet ved check-out.Levering tager normalt ca. 2-5 arbejdsdage afhængigt af leveringslandet, leveringstiden vil blive bekræftet ved check-out.
Bemærk, at ovenstående er omtrentlige leveringstider og inkluderer ikke eventuelle forsinkelser ved told i dit land.
 

 

Skal jeg betale toldafgifter i mit land?

Du er fuldt ansvarlig for at betale alle gældende skatter direkte til den relevante myndighed (og for at inddrive dem i tilfælde af annullering af din ordre eller returnering af produkter, i det omfang det er tilladt i disse vilkår) som bestemt af myndighederne i forsendelsesdestination land.

(toppen af siden)


 

Hvor hurtigt vil min ordre blive sendt?

Ordrer sendes fra vores lager mandag til fredag fra kl. 8:30-15:00. Alle ordrer modtaget efter kl. 15.00 behandles den næste arbejdsdag. Eventuelle ordrer modtaget på en helligdag behandles den næste arbejdsdag.

Vi tilstræber os for at sende alle ordrer inden for 24 timer, men i travle tider vil portofrie varer blive behandlet og afsendt inden gratis porto varer. Hvis varen ikke er på lager, vil vi kontakte dig inden for 48 timer.


(toppen af siden)

Produkt tilgængelighed

 

Oplysninger om produkttilgængelighedsdatoer er et skøn baseret på information fra fabrikanten. Disse datoer kan ændres og bør kun tages som vejledning. Hvis du har brug for en dragt inden for en bestemt dato, er det bedst at kontakte os for at sikre, at den nødvendige dragt er på lager til den nødvendige dato.

(toppen af siden)


 

Kan alle varer sendes over hele verden?

Vi sender de fleste varer over hele verden, selv om nogle er begrænset afhængigt af den nøjagtige forsendelsesdestination. Følgende produkter har normalt forsendelsesrestriktioner: Energidrikke, fødevarer, geler, væsker og aerosoler

(toppen af siden)


 

Mangler varer eller beskadiget levering, hvad kan jeg gøre?

Hvis dine varer enten er blevet modtaget som beskadiget eller mangler, bedes du straks kontakte kundeservice.

For britiske kunder, send venligst e-mails til help@proswimwear.dk

Eller ved at ringe til os på +44 1278 550640.

Hvis varerne er beskadigede, skal vi have et bevis på skaden, enten ved at varen returneres til eller i nogle tilfælde et billede sendt via e-mail. Kundeservice de kan rådgive dig om på bedste måde. Når vi har verificeret skaden, kan vi så rette op på situationen.

(toppen af siden)


 

Ordre blev aldrig leveret, hvad kan vi gøre?

Send evt. E-mails til; help@proswimwear.dk

Alternativt kan du ringe til os på +44 1278 550640.

ProSwimwear behandler et forsikringskrav for de mistede varer, og du kan blive kontaktet af din lokale posttjeneste for at bekræfte det efter modtagelse af varerne.

(toppen af siden)


 

Returnerer Procedure

For komplet information om vores retur- og byttepolitik og instruktioner om hvordan du returnerer dine varer, klik her

(toppen af siden)

 


 

Lovmæssige rettigheder

Hos ProSwimwear vil vi gerne have, at du glæder dig hver gang du handler hos os. Selv om vi ved, at du måske vil returnere varer. Derfor kan du i henhold til vores 30-dages returgaranti, hvis du af en eller anden grund er utilfreds med dit køb, returnere det til os i sin oprindelige stand senest 30 dage efter datoen du modtog varen. Yderligere vilkår og betingelser for afkast i dette afsnit og vores fulde vilkår og betingelser sektion / vilkår

 

Per lov har kunder i EU også ret til at trække sig tilbage fra køb af en vare inden for syv arbejdsdage fra dagen efter datoen for leveringen af varen.

For at annullere dit køb inden for syv arbejdsdagens afkølingsperiode, returner du varen eller varerne som angivet i vores returprocedure, hvilket giver grunden til afkastet som "Jeg vil bare ikke have det længere". Pak venligst det relevante emne sikkert og send det til os inden for 30 dage efter den dato, hvor varen blev leveret til dig.

For din beskyttelse anbefaler vi, at du bruger en optagetjeneste eller bevis på porto.

Bemærk venligst at du er ansvarlig for omkostningerne ved returnering af varerne til os, medmindre vi leveret varen til dig, hvis varen er beskadiget eller defekt.

Så snart vi modtager varerne tilbage til din annullering af ordre, refunderer vi den relevante del af købsprisen for den pågældende vare. Vi kan ikke refundere eventuelle opgraderingsgebyrer, du har valgt. For mere information om din ret til at trække dig tilbage fra dit køb inden for syv arbejdsdagens afkøbsperiode, besøg Handels- og industriministeriets hjemmeside: http: //www.dti.gov.uk/consumers/buying-selling/distance-selling/ index.htm

(toppen af siden)


Med hvilken valuta vil jeg betale for min ordre?

For yderligere information om valuta betalingsmuligheder, klik her

(Tilbage til toppen)


 

Hvornår betaler jeg for min ordre?

 

Du betaler straks din bestilling ved kassen. Hvis det produkt du vælger, er på restordre, kan du vælge at placere din ordre via Telefonordre som betalingsmetode og derefter betale for varen over telefonen, når vi får den på lager.

Når betalingen sker med det samme for varer, som er markedet som på lager, mener vi, at de er på lager, men nogle gange kan det tal, der indtastes på systemet, være forkert. I disse tilfælde vil vi forsøge at kontakte dig inden for 24 til 48 timer efter ordreplaceringen, for at informere dig og vi vil enten sætte varen på restordre eller refundere betalingen afhængigt af dit valg.

(Tilbage til toppen)

© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.